środa, 23 lipca 2014

Nie znamy się osobiście, ale idziemy razem

Uwielbiam obcasy, chociaż często nie mogę w nich chodzić bo jestem zabiegana. Te buty są najwygodniejsze ever, dlatego często w nich śmigam. W końcu pogoda nas rozpieszcza, więc mogę chodzić w moich kochanych spódniczkach. Zazwyczaj ubieram się kolorowo, no ale są wyjątki od reguł. Dziś dosyć stonowana stylizacja.











spódnica-nn/ bluzka-sh/torebka-C&A/ buty-H&M/

piątek, 11 lipca 2014

laato, lato wszędzie

Jeszcze minuta i byśmy tych zdjęć nie zdążyli zrobić, pogoda płata figle. Jednak deszcz już nas chyba opuścił. Są wakacje to robi się porządki, dużo rzeczy odkryłam w swoich szafach :)) Dziś już piątek, we wtorek będę pełnoletnia, czas tak szybko biegnie eh.







sukienka-sh/buty-Pull&Bear/ torebka-Mohito

wtorek, 8 lipca 2014

MORDOR SUMMERTIME RAP NIGHT

Świetna inicjatywa młodych, zdolnych, kreatywnych chłopaków. Koncert miazga. Ja się bawiłam świetnie i dla mnie to zaszczyt, że właśnie mnie przypadła funkcja konferansjerki :)))

Siema Mordor, Siema Mordor, JOŁ ! (y)


tak było , tak wyglądałam, tak się bawiłam :)))) już dziś mogę Was zaprosić na 3 edycję!










dzięki za imprezę!

poniedziałek, 23 czerwca 2014

ah te 18 lat

minęło, już po, mega impreza, prezenty jeszcze lepsze! wracam z energią, będzie stylizacja!
wielki stres za mną.. teraz tylko prawko ;>










dziękuję!

środa, 4 czerwca 2014

Get on

ja już wsiadłam do pociągu z napisem "wakacje"  chyba jednak troszkę za wcześnie, szara rzeczywistość .. ale ponoć docenia się szkołę po czasie więc przestaje marudzić :) słoneczko dość długo dziś nas nie opuszczało więc świeżynka się pojawia tutaj. Niech już będzie codziennie ciepło bo tyle tych butów prosi się o noszenie a one leżą i leżą w tej szafie .. :)))








bluzka-nie mam pojęcia/ spodnie-sh/ buty-Centro/ torebka-od pani Krysi/ kapelusz-sh

czwartek, 22 maja 2014

czasy się zmieniają

Wiecie, że za 2 miesiące będę już pełnoletnia? Nie wierzę, tyle czekania a to tak szybko przyszło szok! Tyle się dzieje.. oj na praktykach ah stworzyłam coś a teraz wywiady do gazet kolejny szok :)) a wgl to byłam na "nocy w gimnazjum" i jestem dumna jaką szkołę ukończyłam! pozdrowienia dla Wszystkich moich ludzi :))) rozwijam się dalej, jesteście ze mną wszystko sie tworzy! tyle się dzieje a ja tu mało przebywam.. nie mam sie co tłumaczyć kiedyś się poprawię :D







wszystko-sh/ buty-H&M

czwartek, 8 maja 2014

dwóch jednakich spojrzeń w oczy

pojawiam się i znikam. przybywam. mam coś dla Was. już nie pamiętam jak sie pozuje i piszę posty. praca pochłania uwierzcie mi. praktyki? najlepsza rzecz na świecie .






kombinezon-sh/żakiet-sh/szpilki-nn  ( koszt zestawu: góra 33zl :D )