czwartek, 1 listopada 2012

Futrzak :)

Witajcie :)) Na wstępie muszę Was bardzo przeprosić, ze nie było mnie aż tydzień tu :( Przez tą brzydką pogodę nie miałam jak i kiedy zrobić zdjęć. Stylizacja wczorajsza szkolna :) Marynarka po mamie a pacyfka zaprojektowana przez moja siostrę. Nie zanudzam Was więcej, oglądajcie :)))
Pozdrawiam :))) aaa bym zapomniała :) te szare na nogach to nadkolanówki pod spodem mam czarne rajstopy :)))))







Na sobie mam :
Kurtka- po cioci no name
Czapka-Cubus
Okulary-Cubus
Żakiet-po mamie
Bluzka-Top Secret
Spódniczka-NY
Buty-Centro
Torebka-po babci

 Miłego oglądania ludziska moje :))))

2 komentarze:

  1. Ciekawa torebka! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest pacyfa tylko znaczek mercedesa. Pacyfa wygląda tak: http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Pacyfa.svg

    OdpowiedzUsuń