czwartek, 29 listopada 2012

Poezja

Hej ;* Dzisiejsza stylizacja jest czarno-biała oj nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś "innego" chodzi tu o odmienny kolor bucików. Stylizacja powstała już dawno w głowie ale musiała być stosowna okazja by ją opublikować, a dziś taka była a mianowicie apel poświęcony Wisławie Szymborskiej. Ah co tu dużo pisać, kocham jej wiersze, tomik swój mam i często go czytam :) 
Aa co do stylizacji, mucha to taty ślubna ma już ze 22 lata heh ;p Narzuta po mamie, koszula i spódnica nie mam pojęcia skąd są nie mają metek :) 
Pozdrawiam Was i tak jak mnie w komentarzu po proszono postaram się częściej dodawać posty choć pogoda nas nie rozpieszcza i brak miejsc na fotki :(
Trzymajcie się :)!





narzutka-po mamie
spódnica- nn
koszula - nn
mucha-po tacie
buty- CCC

P.S. a może chcecie jakieś propozycje na studniówkę, sylwestra, andrzejki?? :))) 

7 komentarzy:

  1. Ależ Ty elegancko wyglądasz, świetne buciki!:)
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania dowolna para obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym prosiła o stylizacje na połowinki ,coś ciekawego i intrygującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedle życzenia coś się pojawi na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie:) podoba mi się:) śliczne rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ej BOSKIE BUTY! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. *poproszono
    Przepraszam, że poprawiam ;p Ale nie chodzi mi o to, żeby Cię obrazić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah nie ma sprawy każdy ma prawo się pomylić :)

    OdpowiedzUsuń