wtorek, 11 grudnia 2012

Ziiiomowo

Hllloł :) Czy u Was też cały czas pada śnieg? Co rano wstaję i co raz więcej śniegu ahh :) Ale słyszałam, że w święta ma być +5 czyli nici z białych świąt.. Mam dziś dla Was trochę śnieżnych inspiracji i zdjęć bo jak na razie nie mam kompletnie czasu na zdjęcia bo jak wracam ze szkoły to już ciemno.. Prezenty macie już kupione? Ja sama nie wiem co bym chciała, za dużo tego hah ;d
Pozdrawiam i mam nadzieję, że do końca tygodnia pojawi się stylizacja :)












3 komentarze:

  1. mega sa te zdjecia ! )

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania dowolny ciuch w sklepie partnersa ! :) tutaj :

    http://mystylerooksanna.blogspot.com/2012/12/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-w_8.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń