poniedziałek, 7 stycznia 2013

Pamiętacie?

Pamiętacie, że kiedyś było tak ciepło? Ah było i może niedługo wróci, u mnie czasem nawet zaświeci mocniej słońce. Buty przyszły, ale sesja z nimi w roli głównej dopiero we ferie, przepraszam!






Jaki zbieg okoliczności, tak patrzę a dziś na sobie miałam ten sam żakiet i też na czerwono pomalowane paznokcie hah. 

spodnie-H&M/żakiet-uszyty przez babcię/bluzka-uszyta przez babcię/ buty -C&A 

50 komentarzy:

  1. fajny blog;)
    zapraszam do siebie wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki zbieg okoliczności, tak patrzę a dziś na sobie miałam ten sam żakiet i też na czerwono pomalowane paznokcie
    HAH?! W.T.F. co w tym zabawnego ?bo nie ogarniamy : >

    A. i E. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurwa... co za pojebane kretynki.

      No wiec tak, zacznijmy od tego, ze nie wszystko "hah", "heh", "hihihi" oznacza cos zabawnego -.-

      Usuń
    2. Widzę, że ktoś mnie tu wspiera :)

      Usuń
    3. pewnie sama się wspierasz z anonima ; >

      tym razem tylko A. : >

      Usuń
    4. Hahaha dzięki za podsunięcie pomysłu nawet na to nie wpadłam, teraz będę tak robic bo przecież jestem forever alone! :D

      Usuń
    5. dziendobry, z tej strony Maciej Model i jestem anonimem ktorego wynajmuje blogerka Tosia.

      Usuń
    6. hahaha dzięki Modelu Macieju <3

      Usuń
  3. przepiękna z Ciebie dziewczyna. Rzadko, kiedy spotyka się dziś tak naturalnie ładne dziewuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ma ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz niesamowity kolor spodni!!!
    Świetnie to wygląda z tym kobaltowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. este blog es fantasticooo!y tu estilo em encantaaaaa!visita mi blog y sigueme: www.whattowear-quemepongo.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz pieke, geste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. super post :) zapraszam do komentowania i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny żakiet, uwielbiam ten odcień niebieskiego! Prezentujesz się w nim cudownie, idealnie pasuje do Twojej karnacji i urody :) Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, super blog prowadzisz! Będę odwiedzać. ;* Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń
  11. a to był Cerfur ;)
    fajny blog ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny żakiecik i to uszyty przez babcię! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej ten żakiet jest cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce już lato ;)) ładnie wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym chciała żeby było ciepło:<

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, żakiecik ma prześliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie wyglądasz!
    niech twoja babcia koniecznie uszyje mi sweter !:DD

    jest boski!


    welovebaranowa.blogspot.com
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym jesień. ♥
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i jesteś orginalna ale jak dla mnie strasznie tandetna. Mimo że lubię kombinowac to w życiu bym sie tak nie ubrała bo wyglądasz conajmiej jak clown.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już to jestem oryginalna :) każdy ubiera się jak lubi

      Usuń
  20. ten żakiet jest rewelacyjny ! super kolor i materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakiet jest doskonały, jestem zachwycona :* zdjecia mają wspaniały jesienny klimat :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Padłem...to połączenie kolorystyczne jest tak nieoczywiste, że aż GENIALNE(w pełnym tego słowa znaczeniu)!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie okropne, ale widziałam twoje inne stylizacje. są dziwaczne, ale mi się podobają. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń