wtorek, 22 stycznia 2013

Zimowo wreszcie.

Nareszcie mam dla Was foty świeże, świeżuchne z dziś. Jest zimno nadal. Śniegu jest tyle, że aż szok i cały czas pada. Dziwi mnie fakt, że tej spódnicy tu jeszcze nie było, gdyż jest to moja ulubiona maxi. Moje nowe, wygrane, konkursowe buciki są świetne! Stabilne, wygodnie i na śniegu mogę w nich śmigać ah! Stronkę merg.pl polecam bardzo serdecznie, niskie ceny i buty świetne! :))











futerko-sh/ sweter-sh/ buty-merg.pl/ spódnica-orsay 


A (TU) odsyłam Was do genialnej nuty! Chłopak ma talent, sprawdźcie to :) 
Dave idź po swoje :)))

88 komentarzy:

  1. zajebiscie!!! ~M

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłaś może kiedyś w lustro jak sie ubrałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty spojrzales? i co? przezyles to?

      Usuń
  3. buty fajne, ale do dobrych rurek, a nie LETNIEJ spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto powiedział, że to tylko letnie spódnica? nie kupiłam jej po to, aby ona leżała przez większą część roku w szafie :))

      Usuń
  4. spódnica- nawet ok.
    sweter-ujdzie
    bluza-spoko
    buty-fajne
    ale to wszystko razem to jest MASAKRA! (negatywnie) ;>>

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia kolorofantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. potwierdzam, wszystko razem nie pasuje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! Jestem jak najbardziej na tak! z miłą chęcią dołącze do grona obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) super buty
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia ! obserwuję :)

    dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Really nice outfit ! I love it ! <3
    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc spódniczka nie specjalnie przypadła mi do gustu, ale buciki są rewelacyjne <33 Świetnie prowadzisz tego bloga :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna stylizacja..! :)
    ahhh ile ja bym oddala za tak dlugie wlosyy..:D

    OdpowiedzUsuń
  13. no fajnie, fajnie!
    obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kobieto, rękawiczki! mi by ręce odmarzły już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę długości włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. włosy włosy włosy bardzo ich zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post and I like your blog happy to found it ...maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin? :D
    I INVITE YOU TO JOIN ROMWE GALAXY LEGGINGS GIVEAWAY
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak ktoś już wcześniej napisał,wszystko osobno wygląda dobrze ale razem nie specjalnie.Nic tu ze sobą nie gra,poprzednie stylizacje dużo lepsze.Ogólnie fajny blog,ta stylizacja słaba ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. BEautiful pics and outfit !

    Http://Fashioneiric.blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem szczerze, że kompletnie nie pasują mi tutaj te buty, a reszta całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, kolor daje swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz że ludzie się z ciebie śmieją ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że Tocha jest jedną z tych osób, co ma totalnie wyjebane na takich ludzi??

      Usuń
  24. Uwielbiam koturny ^^ mogę wiedzieć jaką mają wysokość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co mi tocha mówila, to chyba 12 :D

      Usuń
    2. poprawka 13 ale w tym 3 cm platformy :D

      Usuń
  25. Świetna stylizacja! Taka mega kolorowa! U mnie niestety brakuje takich kolorów... Muszę to zmienić
    obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie wyglądasz na tym białym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wysokie ;p zazdroszczę umiejętności chodzenia w nich. Ja wciąż się tego uczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ona też nie umie w nich chodzić :] :>>

      Usuń
    2. Wystarczy, że potrafi ustać :) i tak podziwiam, bo jak założę moje koturny to po 5 minutach mnie stopy bolą ;p

      Usuń
  28. szczerze nie znoszę spódnic po kostki :] i nie ważne czy to zimą, czy latem! ale sweterek bardzo mi się podoba :D świetnie kontrastujesz na tle śniegu! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia i świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie :)


    zapraszam do obserwowania :>
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look! ;)
    Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. This is damn amazing! Wow! Yellow and blue in combination with the snow...really wonderful! Like a fres colorful breath of air :) Big hug!! :)

    www.look-scout.de

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjne buty, i jeszcze ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jakoś nie mogę się przekonać do takiej długości, u innych mi się podoba ale jakoś mi sie wydaje, że ja kiepsko wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wooow love the yellow
    xx LVE
    have a great thursday night!
    share the feeling
    @jimsandkittys (instagram)
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne połączenie kolorów <3
    + nowa notka :) http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  37. WoW ! zaskakujesz tymi kolorami :)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale kolory! podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie połączyłaś wszystkie ubrania razem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz bardzo stylowo, wszystko razem świetnie współgra, a ty jesteś po protu przepiękna!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. jejciu <3 twoje stylówy są boskie a włosy czyżbyś miała dredy? :3
    liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji i pozostawienia p sobie śladu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też spora ilość śniegu i zimno na zewnątrz, więc generalnie już marzę i myślę o wiośnie i temperaturach, przy których da się normalnie żyć. :P
    Świetną masz tę spódnicę, genialny kolor - ożywia zimową aurę!

    Dzięki za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! jak soczyście, energetycznie! To lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna spódnica, uwiielbiam takie żywe kolory;)
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuję oraz zapraszaam: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty genialne! *_*

    Obserwuję i życze powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Butki super ! : )
    Pozdrawiam i zapraszam również do Mnie ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Love how the color of the skirt and the wedges popped out! Fantastic!


    Following you now on GFC! Hope you do the same :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. super!!! mega kolory, spódnica maxi mnie oszołomiła,
    obserwuje z przyjjemnością
    ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne połaczenie koloru butów i spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co za kolory :) szkoda ze sweterek nie jest w kolorze bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajnie zobaczyć kolor, kiedy za oknem taka zima ;(


    Dziękuję, że odwiedzenie mojego bloga.
    Zapraszam na nowy post

    Buziaki, P.

    www.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  53. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Flash skirt for a snow time :)

    OdpowiedzUsuń
  55. muy interesante este post! http://whattowear-quemepongo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nuta jest boska; chyba zawita na mojej playliście:) Spódniczka jest bardzo ładna, a ja lubię taki styl i kolor żółty.
    Obserwuję i zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. o jeżu, jakie soczyste kolory! ślicznie wyglądają na tle śniegu, taki kontrast :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam taką samą spódnicę. Dzięki za wskazówkę, jak nosić ją zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  59. buty fajne, ale nic więcej mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  60. nie no uśmiałam się. dól jak najbardziej ok. ale ta bluza i sweter brata z tym paseczkiem to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  61. SETNY LAJKNĄŁEM FANPAGE!
    Pozdrawiam, obserwuję i zachęcam do polubienia mojego fanpagu

    OdpowiedzUsuń