poniedziałek, 11 marca 2013

Green

Tak to fakt, skarpetki trochę się gryzą z resztą stroju koloru zielonego odwieczne dwa wrogi. Aa bo ja chyba nigdy, nigdy nie wspomniałam że poza moim F. moją największą miłością jest żużel, speedwey, czarny sport jak kto woli :)) Czasem ubieram się na sportowo tak jak na fotografiach, nie mam ochoty zakładać spódniczki, obcasów albo po prostu dzień ode mnie wymaga sportowego stroju :) Pozdrawiam Was gorąco w te śnieżyce ;* 






photo:Hela/Karolajn

spodnie-NY/ buty-Deichmann/ koszula-sh/ bluza-House/ okulary-Cubus/ skarpetki-sklep Unii

16 komentarzy:

  1. Swietny obrazek z tylu bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest bardzo pozytywna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. to musiał robić świetny fotograf :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . no OCZYWIŚCIE ! :D / hela :D

      Usuń
  5. Fantastyczną masz bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze wtedy było ciepło.. Niech to wróci bo mam dosyć -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. haha jaka snieszna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeous style, adoring your blog miss!
    would love to see you wearing casper&pearl one day!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy wkłada to co lubi i w czym dobrze się czuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You're so beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor koszuli :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń