sobota, 18 maja 2013

Babeczki

Cały czas niby jestem na diecie ale wiadomo jak najdzie ochota na coś słodkiego to oprzeć się długo nie umiem. Zajrzyjcie jeszcze na TĄ  lub na stronkę, odpowiednio macie tam licznik kalorii jak też tabelkę kalorii, znajdują się tam wszystkie smakołyki jakie zjadamy na co dzień :))



Przepis na 12 sztuk (zależy jakie foremki) :
> opakowanie cukru waniliowego
> 1,5 szklanki mąki
> 1 łyżeczka proszku do pieczenia
> 0,5 szklanki cukru
> szczypta soli
> 2 jajka
> 400g jogurtu naturalnego
> 100g stopionej margaryny ( ja używam w zamian to oleju)

Sposób przygotowania:
W jednej misce połączyć suche składniki a w drugiej mokre. Następnie połączyć wszystko razem, włożyć do foremek i piec w 180 stopniach przez 15-20 min.

Smacznego!







 fot. Karolajn

7 komentarzy:

  1. Tosia, na pewno ma tam być, że w jednej misce składniki suche i w drugiej suche? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smacznie :D
    fajny ten licznik kalorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki mój mały zwyczaj że w niedzielę robię babeczki i codziennie po obiedzie pozwalam sobie na jedną góra dwie (do piątku mam spokój ze słodyczami) ;) Lepsze to niż cała tabliczka czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę słabe, ale nie każdy musi piec jak cukiernik ;>

    OdpowiedzUsuń