sobota, 5 października 2013

ART

Artystyczna dusza chyba ze mnie coś tak czuję. Piszę posta dla Was będąc u naszego kochanego Modela Macieja, który wybiera się w poniedziałek rano na castingi do Wawki (trzymamy za Niego kciuki!) :* Wszyscy myśleli, że zima już nadchodzi a tu proszę, dzis było nawet nawet cieplusio , więc na sesji nie marznęłam :))) W tej pomarańczowej sukience byłam na swoim zakończeniu gimnazjum ah jak ten czas leci , miałam nawet plan sprzedać tą sukienkę ale mam taki sentyment do niej. To "coś" co mam w pasie z piór to dzieło moich rąk. Długo nie wiedziałam do czego to przypasować i dziś tak mnie "natchnęło" . To powstało specjalnie na potrzeby sesji do studia rok temu ale tak jakoś i tak nie było użyte, nawet nie mam nazwy do tego czegoś hah :)










fot: Ania Mazurczak Photography 
sukienka-NY/ buty-C&A

5 komentarzy: