wtorek, 29 października 2013

Musisz zostać

Musisz zostać i przetrwać te przeciwności losu. Musisz zostać i przeżyć tą jesień i zimę by móc na wiosnę uśmiechać się by usłyszeć śpiew ptaków i by zobaczyć kwitnące pąki kwiatów :)) Musisz, Ty w sumie nic nie musisz. Życie, życie ah to życie. Pędzi jak szalone, nie wiem nawet kiedy ten czas tak szybko minął mi od Sylwestra a tu już za moment Wszystkich Świętych- czas zadumy. Tyle się czasu przygotowywaliśmy do Pokazu Mody a tu ciach! już mamy go za sobą! było super :)) Modele i modelki mnie nie zawiedli, fryzury i make-up robiony w spartańskich warunkach i na wariackich papierach także nie odstawały od światowych pokazów mody! :)) Bardzo jestem wdzięczna wszystkim za pomoc, a Wam Maczki gratuluje sukcesu jakim niewątpliwie jest ten pokaz. Nawet nawet jeden artykuł w internecie się o nas ukazał. Choć uważam , że wyolbrzymianie mojej zasługi tam nastąpiło. Dzięki raz jeszcze! Myślę, że podołałam zadaniu! Czekam na kolejne wyzwania :D 
Zbliżają się także Andrzejki.. brak planów jak na ten czas :D A od stycznia z czego bardzo sie cieszę , wchodzę w rok 18-nastek! Wybije mi ta magiczna liczba w końcu. Choć chyba nie ma się wielce z czego cieszyć, gdyż piękne lata mamy za sobą :)) Stylizacji imprezowych będzie co nie miara zapewne , gdyż imprez szykuje się wiele + połowinki i może jakaś studnióweczka :)
Przejdźmy wreszcie nareszcie do stylizacji bo ja to potrafię gadać i gadać a w tym przypadku to raczej pisać :D Taka sobie oto melanżowa stylówa, jak to moi kochani Panowie zawsze powtarzają "Tosia Ty zawsze jesteś feszyn!" , to i na melo nie mogło zabraknąć czegoś innego niż spodnie i bluza :D Ja osobiście czuję się bardziej komfortowo w sukienkach i spódniczkach, spodnie wolę sobie zostawić na starość :DD całuuję :*






wszystko-nn/ buty-Cropp
fot: Karolajn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz