środa, 24 października 2012

Zimno, zimno, zimno

Witam, witam :))) Stylizacja z wczoraj, było strasznie pochmurno mgła jeszcze trochę się utrzymywała brr. Dziś już było bardziej pogodnie lecz nie miałam możliwości zrobienia fotek :(
Odwiedziłam dziś kino. Film "Bitwa pod Wiedniem" . Nie obrażając nikogo kto przyczynił się do produkcji tego filmu ale mi osobiście ten film nie przypadł do gustu, jednak idźcie do kina i przekonajcie się sami :))
Torebka, a raczej torba szkolna, to taki łup "wyrwany ze szponów starszej pani". To co przeżyłam w sklepie jak zobaczyłam że ta pani przymierza się do kupna MOJEJ upatrzonej torby, było strasznym uczuciem. Jednak po sprytnych przekonywaniach mojej mamy, ta pani uwierzyła że normalny laptop nie zmieści się w niej i odłożyła ją! I torba wylądowała w moich rękach :) Zostawiam was ze zdjęciami, miłego oglądania :)))








Na sobie mam : 
Leginsy-NY (Drezno) 
Sweter- po cioci 
Buty-Cropp
Torba-CARRY 
Płaszcz-Tatum 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz