czwartek, 18 października 2012

Zwykły szkolny

Heeejo :) pierwsza prawdziwa stylizacja na blogu właśnie zawitała i zaczynam się cieszyć że mam możliwość pokazywania Wam drodzy moi czytelnicy co noszę na sobie :) A więc tak dzisiaj miałam na sobie takie jakby skórzane spodnie z Cubusa, które wczoraj już zapowiadały co nieco :) Bardzo, bardzo je lubię! Łączę je ze wszystkim z czym się da, jak dla mnie są mega wygodne. Koszula to łup z sh za jedyną złotówkę, kupiła ją moja siostra ale ostatecznie wylądowała w mojej szafie:) Buty kupiłam 1,5 roku temu w Croppie i na prawdę nic się z nimi nie dzieje, towarzyszyły mi w tylu wyjazdach i zawsze się świetnie sprawdzają. Torba przeszła już wiele, począwszy od tego że wpadła do palącego się ogniska hah :)  Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do oglądania :)))))












Jakość nie jest za dobra, ale fotograf to moja siostra więc wybaczmy jej :))

Spodnie-Cubus
Koszula-sh
Buty-Cropp
Torba-Adidas
Płaszcz-Tatum
Chusta-WMB
Czapka- Cubus

 Miłego oglądania! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz